Menu Zamknij

FAQ

  1. Napisz jaki pokój Cię interesuje na adres biuro@sofa.poznan.pl albo na messengerze. Poinformujemy Cię o dostępności i wybierzemy taki, który najbardziej odpowiada Twoim oczekiwaniom.
  2. Po dokonaniu wyboru, otrzymasz od nas formularz ze wstępną rezerwacją, który musisz uzupełnić o niezbędne dane i odesłać najpóźniej następnego dnia.
  3. Mając już komplet informacji przygotowujemy umowę i odsyłamy ją do Ciebie. Jeśli wszystko się zgadza, pamiętaj, by w ciągu 3 dni od otrzymania umowy, przelać opłatę rezerwacyjną na wskazany rachunek bankowy i…GOTOWE! Pokój jest zarezerwowany, a my czekamy na Twój przyjazd!

Pokoje wynajmujemy na minimum jeden semestr, tj od października do lutego lub od lutego do czerwca. Oczywiście umowę mozna podpisać od razu na oba semestry. 

Podpisujemy umowę na czas określony, czyli tym samym deklarujesz, że przez podany okres będziesz u nas mieszkać.
Na tym moglibyśmy zamknąć dyskusję ALE… rozumiemy, że w życiu zdarzają się różne niespodziewane sytuacje: zagraniczne studia, wymiany uniwersyteckie, czy może po prostu rzucasz to wszystko i jedziesz w Bieszczady.😉 Nie chcemy odbierać Ci tych możliwości! Umowę możesz skrócić przed jej wygaśnięciem, należy jedynie spełnić dwa warunki:

  1. zachować termin wypowiedzenia
    Składając wypowiedzenie w danym miesiącu, ma ono skutek na koniec następnego miesiąca. Wyjaśnimy na przykładzie: Jeżeli masz umowę do końca czerwca, a chcesz wyprowadzić się w kwietniu, to musisz złożyć pisemne wypowiedzenie do 31 marca, wtedy opłacasz czynsz do kwietnia włącznie i nie ponosisz dodatkowych kosztów. Jeśli złożysz wypowiedzenie dopiero w kwietniu, wtedy opłacasz pełny czynsz za kwiecień i maj, mimo że w maju nie będziesz już mieszkać w lokalu.
  2. zachować formę wypowiedzenia
    Konieczne jest złożenie pisemnego wypowiedzenia, które wysłać należy drogą e-mailową lub dostarczyć osobiście

ICE – (ang. in case of emergency, pol. w nagłym wypadku), w razie wypadku często służby ratownicze nie wiedzą z kim się skontaktować w sprawie osoby poszkodowanej, stąd potrzeba zapisania w telefonie takiego kontaktu lub posiadania karty ICE w portfelu. Z kolei dla nas to także ważna kwesta. Zdażają sie różne sytuacje, które zgłaszają nam wspólokatorzy, wtedy możliwość skontaktowania i poinformowania tej konkretnej osoby o zdarzeniu i wypytanie o stan zdrowia jest kluczowe. 

WAŻNE!!! Osoba, podana do kontaktu musi mieć wiedzę na temat poszkodowanego, np. o przebytych, chorobach, posiadanych alergiach, przyjmowanych lekach, itp.  

KOD SWIFT (skrót od Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication) to 8 znakowy kod (litery i cyfry), używany do transakcji międzynarodowych, dzięki któremu można zidentyfikować instytucję finansową. W Polsce przyjęło się, że nazywamy go kodem SWIFT. źródło: swift-iban.com

Gdzie szukać kody SWIFT? Sprawdź na stronie swojego banku lub zapytaj konsultanta. 

Skontaktuj sie z nami najpóźniej 3 dni przed planowanym przyjazdem, aby ustalić dokładny termin przekazania kluczy i pokoju.

  • wprowadzać się można od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00.
  • możliwe jest przekazanie kluczy w innym terminie za dodatkową, jednorazową opłatą w wysokości 50 pln – po wcześniejszym ustaleniu i wyrażeniu zgody przez pracownika Sofy
  • możesz upoważnić e-mailowo osobę, która odbierze klucz w Twoim imieniu

Ta sama zasada dotyczy wyprowadzki – jeśli będzie to możliwe dokonamy (za dodatkową opłatą- 50 pln) wymeldowania poza wyznaczonymi godzinami. Napisz wcześniej – znjadziemy rozwiązanie!

Czynsz zawiera wszystkie opłaty za lokal: najem, woda, ogrzewanie, prąd, gaz, internet, śmieci… i wszytsko jasne 🙂  

Przelewem, gotówką lub kartą w biurze – ważne, by do 5. dnia każdego miesiąca 🙂

Numer MAC jest niezbędny, by móc podłączyć Twoje urządzenie (laptop, smartfon, tablet) do bezpłatnej sieci WiFi w Akademikach i Mieszkaniach Sofa.

Jak go znaleźć? Wpisz w wyszukiwarke frazę: „mac adress+nazwa Twojego oprogramowania” lub skorzystaj z poniższego poradnika – kliknij tutaj.

Zgłoś awarie poprzez formularz na www wybierając odpowedni temat kontaktu – zakładka kontakt lub na samym dole strony głownej. Możesz napisać maila na awarie@sofa.poznan.pl lub jeśli awaria jest bardzo pilna zadzwoń. 

Więcej o tym jak zgłaszac awarie oraz czy wymiana żarówki kwalifikuje się do pilnych awarii, znajdziecie we wpisie na naszym blogu.